Slane školjkice

Bilo je dosta brljanja! Dala sam sebi propisan odušak, u vidu vrućih uštipaka (od pšenicnog brašna i kvasca, naravno) sa kajmakom i pršutom, naravno.

Pošto smo bili na raftingu, imala sam opravdanje da mi treba snaga za spust. Ipak, trebalo je zamahnuti veslom 3-4 puta.

Uredno sam ja spremila hrono sendviče za put i bila disciplinovana do 10 sati uveče, kada se ispred mene stvorila prasetina sa krompirom, spremljena ispor sača. Mogu da kažem da nisam preterala samo sa krompirom…

Vraćanje u realnost je uvek bolno i treba se vratiti u redovne životne tokove. Tebalo je smisliti doručak, nov i inspirativan.

Konačno sam savladala testo od brašna koja nemaju ili imaju minimalno gutena i koja se, samim tim, mnogo teže mese. Bog blagoslovio psilijum!

U frižideru nađem neki kačkavalj, koji je pretekao i masline. Prva pomisao mi je bila kako se taj kačkavalj topi u vrućem testu…

Kiflice su i delovale kao drndanje, a i htela sam da probam neki novi oblik testa. Ovo se moze nazvati pokušaj školjkica i pokušaj je delimično uspeo. Testo je kao za Aromatične lepinje, samo bez dodataka.

IMG_8155

Odstojalo testo rastanjiti i čašom vaditi krugove.

IMG_8159

Izvaditi paran broj krugova od testa i polovinu filovati filom po želji. Ja sam se odlučila za pečenicu, kačkavalj i masline. Da sam dodala i domaći kečap, bilo bi još bolje. Problem je što je, taj koji imam, dosta redak i mislim da bi našao način da izađe iz testa.

IMG_8157

Nefilovane krugove malo rastanjiti, da bi se poklopili sa ivicama donjih krugova.

IMG_8160

Školjkice ređati na pleh, obložen papirom za pečenje. Peći na 180 C, sa ventilatorom, oko 20 min.

IMG_8163

Kada se pleh izvadi iz rerne, četkicom premazati ulje od komine, u tankom sloju. Ulje nije uticalo na mekoću nego je samo dalo fini sjaj.

IMG_8165

Kunesem se, nisam ih jela vruće, pa još i uveče! Prepolovila sam jednu, da bi se video fil, slikala i tutnula Giros darlingu da degustira.

Mozete me pratiti na facebook-u: https://www.facebook.com/micaprasicafoodblog/

Prijatno!

 

 

 

Leave a Reply

