Kiflice sa sirom i pečenicom

Prošle zime sam se bila baš, baš ugojila. Pre toga sam svašta pokušavala, i sa raznim: ”piješ to i to i salo sa stomaka će nestati…” Ma stvarno?! Cvrc! Napila se ja svega i svačega, i pre i posle doručka, kući i na poslu ali kilogrami (i salo sa stomaka!) neće da odu i to ti je!

Koleginica i ja se dogovorimo i zakazemo hrono start za 01.02.2016. godine. Super nam je bilo, uklapale se sa hranom, bile podrška jedna drugoj, ma milina!

U tom prvim hrono koracima sam sve živo čitala i striktno se držala recepata. Kasnije sam se oslobodila i počela sa improvizujem. U među vremena sam odštampala gomilu recepata i sve lepila u jednoj velikoj svesci, koju sam nazvala ”Hrono bibilija”.

I dalje se, povremeno, uhvatim za tu svesku, čisto da se podsetim šta tu ima. Pre neki dan mi padoše na pamet neke kuglice/pogačice i 100% se sećam da su bile sa maslacem. Mislim ja tako, na poslu naravno, kad mi se obraća koleginica:

  • Bože, bože, na čelu ti piše da na kuvanje i spremanje misliš!

– Vala da znaš, setila sam se nekih kuglica sa maslacem, onako uvaljane u susam.

  • Eto, opet danas imaš randevu sa šporetom. Al ti bar znaš šta ćeš da spremaš…

– Ma jeste, nego bih ja od tog testa napravila kiflice…

  • Kakve crne kiflice, ti nisi normalna! Bolje da si se jutros našminkala, nego što na kiflice misliš!

I tako teče dan u našem malom preduzeću… 🙂

Došla ja kući, prelistala svesku dva puta i nema! Nema recepta. Posegnem za internetom i nađem nešto slično. Ali nije to – to! Krenem da se nerviram i počnem da merim sastojke, onako iz glave. Ostalo mi je bilo samo da se nadam da će uspeti…

U vanglicu sam ubacila:

250 gr maslaca

300 gr mekog speltinog brašna

1 dl vode

100 gr razanog brašna

1 prašak za pecivo

1 kašičicu soli

IMG_8035

U brašno sam ubacila brašno, komadice hladnog maslaca, so, prašak za pecivo.

IMG_8037

Zatim sam dodala vodu i krenula sa mesim testo.

IMG_8038

Malo je potrajalo dok se mrvičasta masa sjedinila i formirala se lepa lopta testa.

IMG_8039

U najavi se videlo da neću uspeti da razvijem testo na radnoj površini a da sve ne ulepim. Tako da sam obrisala radnu ploču, parkirala parče papira za pečenje i na njemu razvila testo.

IMG_8041

Testo raseći na 8 trouglova, ispod svakog proći nožem i odvojiti od papira.

IMG_8040

Na svaki prougao ređati pečenicu i mladi sir. Ovo je preporuka za one, koji su u hrono restrikciji. Ko nije, može malo i da pusti mašti na volju.

IMG_8042

Uviti trouglove u kiflice. Moram da napomenem da je to potrebno raditi jako oprezno jer testo puca i potrebno je ”krpiti” ga.

IMG_8043

Kiflice uvaljati u susam i ređati na pleh, obložen papirom za pečenje.

IMG_8045

Peći oko 35-40 minuta u predhodno zagrejanoj rerni. Gotove su kad su rumene sa donje strane. Samo ih je potrebno što pažljivije okretati.

IMG_8049

Giros darling se šetkao oko rerne i željno isčekivao završetak pečenja, jer su kućom širio divan miris maslaca. Posle je rekao da su kao pesak, što baš i nije bilo daleko od istine…

viber image

Spakovala sam tri kiflice, za doručak, i uspela da pojedem, jedva, dve. Veoma su jake i zasitne. Koleginica se poslužila preostalom kiflicom i rekla da nastavim da samo mislim na kuvanje i recepte…

PS. Ovo spada u kategoriju ”jednom u 2 nedelje”. Maslac je dozvoljen al ovo je ipak velika količina, za prečestu konzumaciju.

Mozete me pratiti na facebook-u: https://www.facebook.com/micaprasicafoodblog/

Prijatno!

 

Leave a Reply

