Hrono paprikaš

Postoji nekoliko kulinarskih misterija, koje me muče. Naziv za “paprikaš” je jedna od tih. Jelo, koje u naziv ima papriku, a u sastavu – ne!

Možda postoje i neke druge verzije, ali u ovu, domaću, oduvek ide crni luk, piletina, sok od paradajza i krompir. U nekim krajevima su, eventualno, knedle ili noklice zamena za krompir.

Ja sam rešila da u paprikaš ide paprika i tačka! Pošto krompir više ne jedem, mogu samo da se pravim da ne postoji i tiho patim… 😉

U suštinu, nikakvu toplu vodu nisam izmislila. Ovo je čista improvizacija, u skladu sa ograničenjima.

Poznata sam kao neko ko pravi ogromne zalihe hrane. Nek se nađe… Šta je kuća bez 10 kg brašna, raspoloživog u svakom trenutku?!

Tako sam spakovala, u par kesica, seckani paradajz, paprike i luk i zamrzla. Možda mi se u sred januara prijede bećarac… 🙂 Tek sam skoro videla da indentična mešavina ima da se kupi. Smrznuta i spakovana u kese od 400 gr, na raspolaganju tokom cele godine. A ja arčim mesto u zamrzivaču… Da se nađe!

Tu mešavinu sam ovog puta iskoristila i jelo je premašilo moja očekivanja.

Sastojci su skroz odokativni:

2 bataka, bez kostiju

500 gr mešavine za bećarac

2-3 čena belog luka

img_7447

Batake, bez koske, sam isekla na manje komade i propržila na ulju od komine.

Kada je meso porumenelo, dodala sam smrznuto povrće. Svaka kesa je, od prilike, teška 500 gr.

img_7448

Kada se povrće raskuva, dodati izgnječeni beli luk. Još malo sve propržiti, al ne previše, da beli luk ne bi izgubio svojstvo i ukus.

Ja sam, po običaju, preterala i dodala 5 čenova. Ipak se treba boriti protiv zimskih virusa. Čisto da se zna, do kraja dana nisam izlazila iz kuće 🙂

img_7449

Kako je većina tečnosti isparila, jelo se moglo služiti i u plitkom tanjiru. Posula sam malo dimljene paprike, da izgleda lepše a i da bude ukusnije.

Nije neka pamet i mudrost al je dobra ideja, kad se prijede nešto toplo a hrono.

Mozete me pratiti na facebook-u: https://www.facebook.com/micaprasicafoodblog/

Prijatno!

Leave a Reply

