Krilca u medu

Ranije nisam bila nešto oduvljena pilećim krilcima. Smatrala sam tu ima više kostiju nego mesa i da se bezveze smaram. Ovako, uzmem komad belog mesa i super. Prvi eksperiment je bio KFC piletina (kentucky fried chicken) i od tada, priznajem krilca!

U novom radnom okruženju se polako širi priča o mom kuvanju i internet piskaranju. Ljudi, čim me vide, dobiju asocijaciju na hranu i kuvanje:

  • ”Eee, što imam recept, doneću ti ga…”
  • ”Da vidiš što sam probala nešto super, saznaću ti šta sve ide.”
  • ”Jao, moja mama što sprema, to ti je super za blog!”
  • ”Jel opet nešto kuvaš? Kuku, kako li ti sve stižeš…A jel ti neko pomaže?”

I tako dalje… 🙂

Ovaj recept je stigao preko WhatsApp-a:

 

Moja draga koleginica Jana mi je slikala i poslala recept za svoja omiljena krilca.

Malo sam se femkala i odlagala pripremu ali kada je došao trenutak za probu, jelo je uvršteno u TOP 20.

img_7456

Kao što recept kaže, sve sastojke dodati krilcima i izmešati. Kome vreme dozvoljava, meso može držati u marinadi i više sati.

Ja sam limun cedila direktno i, nit manjeg limuna, nit više koštica. Kasnije sam samo pazila da ne ulete u pleh.

img_7470

Ja sam koristila vatrostalnu posudu. Poređala sam krilca i prelila delom marinade. Malo ostaviti za prelivanje, prilikom okretanja mesa.

img_7471

Preporuka je da se meso peče 3 puta po 15 min. Ja sam ispoštovala prvih 15 min, okrenula krilca i prelila ostatkom marinade. Druga tura pečenja je trajala oko 20 min, kao i treća. Volim da se kožica fino zameče a marinada karamelizuje.

img_7476

Pustiti meso da se malo ohladi i preti ga u činiju za služenje. Prilozi su po želi i inspiraciji. Moja preporuka je Tzatziki salata. Kombinacija je bila odlična.

Mozete me pratiti na facebook-u: https://www.facebook.com/micaprasicafoodblog/

Prijatno!

 

Leave a Reply

