Kinder torta

U subotu je mojoj srednjoj sestri Jovani bio 16. rođendan. Sweet 16th 🙂

Ponudila sam se da ja spremim tortu. Kinder je bila moja preporuka, a Joja je tražila Cheesecake  sa jagodama. Pošto je najmlađi brat, Rade, dobio 2 rođendanske torte, mislim da će ovo lagano postati tradicija…

Inače, Rade je najmlađi, a razlika između nas dvoje je ravno 20 godina. Svi smo gurmani i teško se kontrolišeno kad je dobra hrana u pitanju. Mladi gospodin je prvo pojeo jedno parče torte i vikao kako sam najbolja sestra na svetu! Ubrzo sam ga navatala u frižideru, čovek je pošao po ”dodatak”…

Kinder torta je postala hit pre jedno 15 god. Fit tetka je spremala vrlo strpljivo, ređajući na koru kuglice fila, neizmenično crnog i žutog. Ja, vala, nisam toliko ni strpljiva a ni spretna. Ova varijanta je podjednako ukusna a priprema je daleko brža i jednostavnija.

Promena koju sam uvela je da umesto šlaga, završni sloj bude glazura od čokolade. Lepše izgleda a i ja ne volim šlag. Umućena slatna pavlaka bi tu bila dobro rešenje ali ja nešto ne umem da je umutim kako valja…

Ja pravim pola mere i idealno ispadne u okruglom plehu, kome se skidaju stranice. Cela mera je za pleh od šporeta i iskreno, ja nikad nisam tako spremala…

 

Sastojci, za pola mese, da ne bude zabune su:

Kora:

100 gr lešnika

3 belanca

3 jaja

3 kašike šećera

2 kašike brašna

1 kašika ulja

100 gr eurokrema

Fil:

400 ml mleka

175 gr šećera

1 puding od vanile

3 žumanca

2 kašike brašna

125 gr maslaca

150 gr čokolade za kuvanje

 

img_7495

Belanca umutiti sa trunčicom soli, muteći na najvećoj brzini. Dodati šećer i mutiti dok šam ne postane sjajan. Skroz smanjiti brzinu i dodati brašno.

img_7497

Modlu obložiti papirom za pečenje. Malo je smaranje krojiti papir za pečenje al dobro, bitno da se kora ne zalepi.

Pečene lešnike rasporediti na dno pleha i preliti ih umućenim testom.

img_7498

Kašikom poravnati šam preko lešnika, da nigde ne bude rupa.

img_7500

Koru peći na 180 C, 15-20 min. Ja pustim da lepo porumeni, tako da to bude i koji minut duže.

img_7501

Odvojiti malo mleka i umutiti ga sa pudingom, brašnom i žumancima. U ostatak mleka staviti šećer i staviti da provri.

U vruće mleko sipati mešavinu sa pudingom i smanjiti vatru. Kada fil bude gust, skloniti ga da se hladi.

U mlak fil dodati maslac sobne temperature i umutiti.

img_7508

Ohlađenu koru okrenuti naopako, gde se lešnici vide. Iskoristiti papir od pečenja i ređati tortu na njemu, da se dno pleha ne bi grebalo, prilikom sečenja.

Koru premazati eurokremom.

img_7509

Fil podeliti na dva dela i jedan deo premazati preko eurokrema.

img_7510

Plazma keks ređati preko žutog fila. Za ovu površinu je potrebno 1 pakovanje i 2-3 plazmice pride.

img_7512

Čokoladu (oko 50gr) otopiti i umešati u drugi deo fila. Crni fil preliti, preko plazma keksa.

img_7520

U ovom slučaju, torta je prenoćila u frižideru i sutra dan je prelivena glazurom od čokolade. Ja sam otopila 100-120 gr čokolade.

img_7524

Torta je pozirala u dvorištu, na prirodnom svetlu, kako i dolikuje 🙂

Poprečni presek je zadovoljavajuć a ukus očaravajuć!

Mozete me pratiti na facebook-u: https://www.facebook.com/micaprasicafoodblog/

Prijatno!

 

 

 

Leave a Reply

