Kuglice sa puterom od kikirikija

Za sve je opet kriv ”Tasty”! Stalno gledam klipove i oči mi ispadaju kad vidim, kako od par sastojaka, mogu ispasti fenomenalna jela ili kolači.

Imam par recepata za kuglice, bombice, trufle ili kako se već zovu. Nekako su isti, čak i sa malim izmenama u sastojcima, ne budu mi više izazov za spremanje i posluživanje.

Ove godine sam imala malo veći doprinos spremanju slave. Na spisku su bile VaniliceKuglice sa karamelizovanim lešnicima i trebalo je nešto treće, nešto novo.

Nisam nešto luda za kikirikijem. Volim ga u kineskoj hrani, tu mi skroz ima smisla. Kikiriki salata je apsolutno posebna.

Volim i puter od kikirikija, sam, ne sa džemom. Tu kombinaciju se nikad nisam osmelila da probam. Što je čudno, pošto volim da isprobavam nove ukuse. Ovo me nekako nikad nije privlačilo…

Što se kolača tiče, ni tu mi nisu stvari baš najjasnije. Ako mogu da biram, ne probam kolače sa kikirikijem, eto.

Ovo je neka vrsta presedana. Samo sam smislila kombinaciju sastojaka i sama sam odlučila da baš ove kuglice budu treća vrsta kolača koje ću da spremam, i nisam se pokajala…

Za kuglice je potrebno:

200 gr putera od kikirikija

50 gr maslaca

150 gr prah šećera

100 gr pečenog, neslanog kikirikija

100 gr čokolade za kuvanje

img_7275

Kikiriki puter i maslac sipati u vanglicu za mućenje. Maslac treba da omekđa tj. da bude na ”sobnoj” temperaturi.

Na prvu loptu, ovo će da deluje kao skup kolač, za one koji kupuju puter od kikirikija. Međutim, u slatkim kućama SL, može da se nađe puter po jako pristupačnoj ceni.

Znam ljude koji sami prave puter od kikirikija. Ja sam probala, jednom i kako to nije bilo ni nalik kupovnom, rešila sam da to više neću da radim.

img_7276

Dodati prah šećer u vanglicu i sve umutiti mikserom.

Praviti kuglice, ređati u plastičnu posudu, poklopiti i smestiti u zamrzivač.

img_7332

Pečeni i neslani kikiriki sipati u kesu i usitniti ga prelaženjem oklagije.

img_7333

Otopiti čokoladu sa 3 kašike ulja. Spremiti čačkalice, zaleđene bombice, kikiriki za valjanje i posudu u kojoj će se glazura sušiti.

img_7334

Bombice nabosti na čačkalicu i umoliti u čokoladu. Otresti višak. Topla čokolada će momentalno da se stegne, na hladnoj bombici.

img_7335

Zatim uvaljati kuglicu u lomljeni kikiriki.

img_7337

Viljuškom slinuti kuglicu sa čačkalice i položiti u činiju.

img_7361

To je to, par sastojaka i dobiju se ukusne bombice koje se tope u ustima.

Mozete me pratiti na facebook-u: https://www.facebook.com/micaprasicafoodblog/

Prijatno!

Leave a Reply

