Sirup za kuvano vino

Nisam znala kako ovaj recept drugačije da nazovem. U pitanju su začini za kuvano vino, ali vrlo praktično spakovani. Kada se poželite kuvanog vina, nema potrebe da posežete za začinima, jurite u prodavnicu, pa jedno ne nađete, drugo zaboravite i tako dalje.

Dodoljno je da jednom spremite svoju omiljnu mešavinu i držite je u frižideru. Ispadne oko 250 ml sirupa i to bude za oko 1 l crnog vina. Moja je preporuka da se sirup dodaje postepeno, po ukusu.

Kuvano vino daje mogućnost da se dodaci menjaju, shodno ukusima. Neko ne voli karanfilić, neko voli puno cimeta, neko će čak i anis da stavi, kao ja 🙂

Ovo je moja mešavina:

1 l vode

250 gr šećera

2 pomorandže

6 karanfilića

2 kašičice mlevenog muskatnog oraha

2 štašića cimeta ili 1 kašičica mlevenog

komadić svežeg žumbira

img_7243

U šerpu sipati vodu, šećer, cimet, karanfilić i muskatni orah.

Pomorandže dobro obrati. Ja ih pustim da odstoje u vodu i sodabikarboni. Tako sam najsigurnija da je kora oprana. Kome ni ovaj metod nije dovoljno siguran, neka jednostavno ne stavlja koru, nego samo plod pomorandže, razdojen na manje komade.

Komad đumbira, velinine pola palca, očistiti i dodati ostalim sastojcima.

img_7245

Sve kuvati nekih 45 min, dok većina vode je ispari.

img_7246

Meni je bilo najlakše da sirup procedim tako što ću na vanglicu da stavim cediljku, a na cediljku parče gaze.

img_7248

Dobije se gust, sladak sirup. Odmah sam ga isprobala i napravila šolju kuvanog vina.

img_7264

Pošto sam za kuvanje koristila mleveni cimet, štapić sam iskoristila kao dekoraciju. Ubacila sma i dva zvezdasta anisa, isto radi dekoracije. Neočekivano, dali su zanimljiv ukus vinu. Tu su bile i Vanilice, da poziraju.

Mozete me pratiti na facebook-u: https://www.facebook.com/micaprasicafoodblog/

Živeli!

Leave a Reply

